::آس مــوزیــک::

دانلود جدیدترین آهنگ ها , فیلم ها و موزیک ویدیو

::آس مــوزیــک::

دانلود جدیدترین آهنگ ها , فیلم ها و موزیک ویدیو

Meysam Ebrahimi – Hamin Emrooz

آهنگ جدید و زیبای میثم ابراهیمی به نام همین امروز







دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 http://onedownload.iranblog.com

سلام دوست عزیز
من شما را در وبلاگم با نام "آس موزیک" لینک کردم اگر ما رو هم با نام "دانلود جدیدترین ها" لینک کنید ممنون میشم

مروا جمیلی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 http://www.naghd-film.blogfa.com



مشخصات فردیت
1 - سرخوشی که همچین وبلاگی رو راه انداختی دیگه
2 - اصولا آدم های دیوونه خیلی میخندن و خندیدن رو دوست دارن
3 - اینو بگم که خودت هنوز بچه ای پس خودت رو هم دوست داشته باش
4 - اصلا بگو قلب داری که بد قلب باشی یا خوش قلب
5 - احتمالا عموهات هم بچه هستن که وقت گذرونی با اونا رو دوست داری
6 - خوش به حالت که اعتماد به نفست بالاست
7 - اینم بهت بگم آدم هرچی ضربه میخوره ازدوست میخوره
8 - خواب دروغ هم از تو بدش میاد لازم به ذکر که من خودم خیلی دروغ گویی رو دوست دارم
9 - حالا بگو ناقلا نتیجه ی بد دروغ گفتنت چی بود
10- من دنبال این نیستم که اذیتت کنم پس به فکر تلافیش نباش
11- اوووووووووووو خانوم بزرگ
12- میدونی چرا به روانشناسی علاقه داری چون دی....هایی مثل خودت رو مداوا کنی
13- به این جمله اعتقاد دارم:وقتی خدا آرزویی رو تو فکر یک نفر میندازه،حتما توانایی رسیدن به اون رو تو اون نفر دیده ( اصلا تو بگو این جمله از دهن کی اومده بیرون )
14- احساسی بودن برای آدم های دیوونه خوب نیست
15- اگه زیاد میخندی پس چرا زود گریت میگیره ؟ به همیین خاطر هست که بهت میگم دیوونه ! دیدی ثابت کردم دیوونه ای پس ازت خواهش میکنم به من فحش نده
16- تو قسمت علاقه هامون با هم یکیه چون من عاشق وبلاگ نویسیم (خوش به حالت )
17- من میگم دیوونه ای میگی نه ! آخه جو جوناس هم قیافه ی آدم داره رفتی تمام اینترنتو زیرورو کردی تا این میمون عجمو پیدا کردی

صبا ببین یه نفر اینو تو وبم نظر داده

واااااای
عجب آدمایی پیدا میشن ....
اصلا خودتو ناراحت نکن

مروا جمیلی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 http://www.naghd-film.blogfa.com

ولی من خیلی ناراحت شدم صباواقعا من هم چین آدمیم که این میگه؟!

مروا جان‌؟ مگه هر خری میاد یه نظری میده باید باور کرد؟؟

عقیق پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:17 http://www.aghi-joon.blogfa.com

عجب روانی ای بوده هرکی که اینو بهت گفته مروا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد