::آس مــوزیــک::

دانلود جدیدترین آهنگ ها , فیلم ها و موزیک ویدیو

::آس مــوزیــک::

دانلود جدیدترین آهنگ ها , فیلم ها و موزیک ویدیو

Amir Yeganeh - Hess

آهنگ شاد و زیبای امیر یگانه به نام حس 

همونی که من هی میخونم





دانلود

نظرات 5 + ارسال نظر
عقیق دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:44

vay ma chanta dusta asheghhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeee in ahangim.khhhheeeYYliiiiiiiiiiiiiiiii ghashnge.mer30 ali bud

خواهش میکنم

مروارید دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:13 http://morvaridmahboubi.blogfa.com

این حس قشنگو مدیون تو هستم!تو با منیو من از عشق تو هستم!!خیلی باحاله ولی صبا این عشق قشنگو قشنگ تر بود!

از عشق تو هستم ؟؟؟؟

dona jooni دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:45

vaiiiiiiiiiiiii saba kheily bahaliiiiiiiiiiiiiii.

میدونم

Atefeh دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:28

ino k ma har deighe darim mikhooonim
bahale

تفاهم

mori شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:46

az eshghe to mastam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد