::آس مــوزیــک::

دانلود جدیدترین آهنگ ها , فیلم ها و موزیک ویدیو

::آس مــوزیــک::

دانلود جدیدترین آهنگ ها , فیلم ها و موزیک ویدیو

تبریک عید

کارت پستال تبریک عید نوروز سال نو شمسی   www.Funpatugh.com

-سلام به همه ی دوستان-
سال جدید رو تبریک میگم
امیدوارم امسال سال خوبی براتون باشه
برای سال ۹۰ میخوایم یه تغییر و تحولی توی وب ایجاد کنیم که امیدوارم مورد پسند شما واقع بشه...
با آروزی سلامتی

نظرات 3 + ارسال نظر
مروارید یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:36

صبا جوون عید تو هم مبارک!!!

mersi golam

aghi یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:53

۵ساعت دیگه سال تحویل میشه.خیلی خوشحالم اما دلم هم گرفته.میدونی من پارسال موقع تحویل سال تنها بودم.اخه باید اقاقیا رو نگه میداشتم تا مامانم اینا برن سر قبر عموم.همه اونجا بودن من خونه تنها...سال خوبی داشته باشی

yalda یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:57

سلام صبا جووووووووووووووووووووووووووووونم.سال نوی تو هم مبارک.دوست دارم بابایعقیق منم امسال تنها بودم البته تنهای تنها که نه ولی پیش مامان و بابام نبودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد