::آس مــوزیــک::

دانلود جدیدترین آهنگ ها , فیلم ها و موزیک ویدیو

::آس مــوزیــک::

دانلود جدیدترین آهنگ ها , فیلم ها و موزیک ویدیو

آهنگ درخواستی

-سلام به همه آس موزیکیا-


خوب هستین؟سلامت هستین؟ 

خوش میگذره؟

میدونین چه خبره؟

آهنگ درخواستیه 

نمیدونین یعنی چی؟

یعنی کافیه فقط اسم خواننده و اسم آهنگی که دوس دارین رو اینجا بنویسین 

بعد چی میشه؟

بعد من با سرعت جت واستون میذارم

پس بدو نظر بده !! 

آهنگ مورد علاقتو بگو 

بدو 

نظرات 5 + ارسال نظر
مروا جمیلی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:41 http://www.naghd-film.blogfa.com

آی دون!آی دون![همون آی جون خودمونه!]من بگم؟من بگم؟!میشه فول آلبوم دمی لوواتو رو بذاری؟!مرسی عزیزم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:46

آهنگ ((دوست دارم)) یادم رفت اسم خوانندش کیه! آها!! حمید طالب زاده رو واسم میزاری؟؟
مرسی

مروارید سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:48

یادم رفت اسممو بزنم!!
آهنگ حمید طالب زاده رو من خواستم!!
مری ام!

مروا جمیلی سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:29 http://www.naghd-film.blogfa.com

صبا حالا که فول آلبوم دمی رو پیدا نکردی،میخوام یه کاری کنی.میخوام برام لیست تمام آهنگای جوناس و ویدئو هاشونو بذاری.فقط لیستشونو ها!همشونو...چه اونایی که آلبوم دادن و چه اونایی که ندادن.بعد من اگه هر کدوم رو نداشتم میگم برام بذاری برای دانلود.بوس بوس هزار تا

اسماعیل جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:05

اهنگ شاد بیا بمون عزیزم که تو مجلسهای عروسی میذارن بیا بمون عزیزم صدات برا چه زیباست مثل غروب دریاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد