::آس مــوزیــک::

دانلود جدیدترین آهنگ ها , فیلم ها و موزیک ویدیو

::آس مــوزیــک::

دانلود جدیدترین آهنگ ها , فیلم ها و موزیک ویدیو

kin & Alishmas & Alirezaz Ft. Pirooz Delnavaz – Khabam Miad

آهنگ جدید و بسیار زیبای اشکین و علیشمس به همراه علیرضاز و پیروز دلنواز

( شعر و ملودی : اشکین ۰۰۹۸ ، تنظیم : پیام قربانی )





DOWNLOAD

نظرات 2 + ارسال نظر
aghigh یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:30

bakaye hameye ahanga minevi30 *besyar ziba*!!!!!!!!!!!!in ahang ke foghe charande

من همینجوری مینویسم . خودم هنوز آهنگو گوش ندادم

مروا جمیلی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:38 http://www.naghd-film.blogfa.com

صبا من خیلی از علیشمس خوشم میاد!نمیتونی نصور کنی چقدر دوسش دارم!اصلا کلا این بچه باحالا رو دوست دارم!این آهنگ موزیک ویدئو نداره؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد