::آس مــوزیــک::

دانلود جدیدترین آهنگ ها , فیلم ها و موزیک ویدیو

::آس مــوزیــک::

دانلود جدیدترین آهنگ ها , فیلم ها و موزیک ویدیو

Sirvan Khosravi - Baroone Payizi


 آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سیروان خسروی با نام بارون پائیزی 




DOWNLOAD

نظرات 1 + ارسال نظر
aghigh سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:49

در اخرین لحظه دیدار به چشمانت نگاه کردم و گفتم
بدان اسمان قلبم با تو یا بی تو بهاریست !!!
همان لبخندی که توان را از من می ربودی بر لبانت زینت بست
و به ارامی از من فاصله گرفتی بی هیچ کلامی
من خاموش به تو نگاه میکردم و در دل با خود می گفتم:
ای کاش این قامت نحیف لحظه ای ٬ فقط لحظه ای می اندیشید
که اسمان بهاری یعنی ..........
ابر ٬ باران٬ رعد و برق و طوفان ناگهانی
واین جمله ٬ جمله ای بود بد تر از هر خواهش برای ماندن
وتمنایی بود برای با او بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد